Reisdag en koffermysterie

11 maart 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vanochtend om half 7 de wekker! De reisdag is aangebroken, Vanochtend zijn we om half 8 in de auto gestapt en naar het hoofdstation in Groningen gereden,  afscheid genomen van mijn lieve man en kinderen. Volgende station is Schiphol!  Eenmaal op het vliegveld wilde ik even mijn hoofdtelefoon uit de koffer pakken, maar hij ging niet open! Paniek! Verschillende codes geprobeerd,  maar niks niet hoor! Afgegeven bij de balie en daarna door de douane..   schoenen uit, jas uit,  tassen leeg,  alles wordt gecontroleerd,  zelfs mijn haar!

Na alle toestanden eerst even lekker ontbeten,  10 over 12 mogen we aan boord van het vliegtuig..   anderhalf uur vliegen en daarna komen we aan in Katowice..  we startten de dag hier met zon en 16 graden..  heerlijk genieten!  Helaas blijft het koffermysterie onopgelost..   waarom wil die niet meer open!  Ik kijk er in het hotel wel naar, nu eerst maar zorgen dat we er komen!  Het verschil tussen arm en rijk is goed te zien in de stad,   Prachtige gebouwen en hele lelijke zwartgeblakerde gebouwen.. heel bijzonder om te zien,

Morgen nieuwe verhalen

Nu ga ik eerst lekker slapen,   ( Ooh en de koffer heb ik opengebroken met een schroevendraaier)

1. Tasha:
    Oh oh oh juf Gaby!
    Bestel je wel alvast een nieuwe koffer ?!
    Dooorgaaaaan met de fotos en verhalen.
    Fijne dag vandaag ♡
  2. Manuel:
    12 maart 2018
    Waarom past het kofferverhaal zo goed bij je?

veel plezier!
  3. Groep blauw:
    Lieve juf Gaby,
    De klas wenst jou een fijne "vakantie", maar ook veel succes, want het is natuurlijk niet een echte vakantie.
    Super cool dat je in een vliegtuig zat.
    De jongen vooraan in de klas gaat morgen beginnen met het boek "Vergeten oorlog" .
    De klas mist je nu al.

Groetjes van ons en we zijn benieuwd naar je volgende verhaal en foto's.
  4. Gaby:
    Leuk!